T'ajudem

Mòbil

Necessito un duplicat de la meva targeta SIM
El duplicat de targeta SIM, l’ha de sol·licitar el titular de la línia mòbil presencialment a qualsevol de les nostres botigues identificant-se amb el DNI.

El cost del duplicat és de 5€ (IVA inclòs)
He consumit les dades que tinc contractades. Quan es renoven?
Les dades mòbils sempre es renoven a dia 1 de cada mes, independentment del dia del contracte.
Viatjo a l’estranger, què he de fer amb el mòbil? Roaming

El Roaming és el servei que li permet utilitzar la teva línia mòbil de contracte quan viatgi fóra d’Espanya. A més, des del 15 de juny de 2017 pot parlar, navegar i enviar SMS a l’Unió Europea i països associats sense cost addicional, amb els mateixos costos i condicions que té la seva tarifa nacional.

A quins països afecta?
La desaparició del roaming s’aplica als països que pertanyen a l’espai econòmic europeu, que són els 28 països membres de la UE i països associats: Alemanya, Àustria, Bèlgica, Bulgària, Xipre, República Txeca, Croàcia, Dinamarca, Eslovàquia, Eslovènia, Espanya, Estònia, Finlàndia, França, Grècia, Hongria, Irlanda, Itàlia, Letònia, Luxemburg, Malta, Països Baixos, Polònia, Portugal, Regne Unit, Romania, Suècia, Liechtenstein, Islàndia, i Noruega.
I si viatjo fora de la UE?
Si viatja fora de la Unió Europea, els preus dependran de cada país. Pot consultar les tarifes a la web www.fibracat.cat
I si truco des d’Espanya a un país estranger?
Aquest tipus de trucades no afecten el canvi del Roaming. Si truca amb el mòbil des d’Espanya a numeracions fixes o mòbils d’altres països, consulti les tarifes a la web www.fibracat.cat
Com puc activar o saber si tinc el Roaming de la meva línia activat?
Pot trucar al telèfon d’atenció al client 1711, o bé enviar un correu a l’adreça info@fibracat.cat.
Cost de l’SMS nacional i internacional
L’enviament de SMS nacional té un cost de 0,12€ (IVA inclòs).
L’enviament de SMS a l’estranger té un cost de 0,61€ (IVA inclòs).
Amb els missatges de text té la possibilitat d’enviar un total de 160 caràcters. En cas de superar-los, s’enviarà més d’un missatge.
Vull canviar la tarifa de mòbil
Pot canviar-la presencialment a qualsevol de les nostres botigues amb l’original del DNI del titular, o bé a l’adreça de correu electrònic info@fibracat.cat indicant el nom i DNI del titular de la línia.
El canvi de tarifa és gratuït, però només es pot fer un canvi de tarifa al mes (mateix període de facturació). Un cop se sol·licita el canvi de tarifa, rep la confirmació del canvi per correu electrònic i comença a gaudir de les noves prestacions.
Com puc saber la tarifa que tinc contractada i les prestacions?
Pot consultar la seva tarifa i el seu contracte accedint al portal de client portal.fibracat.cat > Servei de mòbil
Què és una portabilitat i en quin termini es realitza?
És el procés amb el qual pot canviar d’operador mantenint el mateix número. Les portabilitats de les línies de mòbil es realitzen en un termini de 48 hores hàbils.
Saps que és una eSIM?
La eSIM, també coneguda com a SIM virtual, anirà substituint a poc a poc a les actuals targetes SIM que existeixen al mercat. La targeta eSIM és una evolució que està integrada en els mateixos dispositius (smartphones, smartwatches, etc.) i d’aquesta manera no serà necessària la targeta SIM física.
Vull saber quant he consumit de la meva tarifa
Pot consultar la seva tarifa i el seu contracte accedint al portal de client portal.fibracat.cat > Servei de mòbil
He de canviar el titular de la línia de mòbil
Per canviar la titularitat de les línies de mòbil, ha d’anar presencialment a qualsevol de les nostres botigues el titular vigent de la línia i el nou titular amb el DNI vigent.
Com he de donar de baixa una línia de mòbil?
Per sol·licitar una baixa definitiva d’una línia de mòbil ens ho ha de sol·licitar presencialment a qualsevol de les nostres botigues, o bé a l’adreça de correu info@fibracat.cat adjuntant el DNI del titular de la línia.
Ha de tenir en compte que una baixa definitiva de la línia comporta la pèrdua del número de mòbil.
Quan s’activa la línia amb Fibracat?
El tràmit de portabilitat d’una línia de mòbil té un termini de 48 hores hàbils des del moment de la sol·licitud.
Un cop canviada la targeta SIM, rebrà un SMS de Benvinguda. D’aquesta manera confirmem que la línia ha sigut portada amb èxit a Fibracat.
Com puc donar-me d’alta a Fibracat amb el mòbil?
Es pot donar d’alta mitjançant la web www.fibracat.cat, o bé presencialment a qualsevol de les nostres botigues amb el DNI vigent.
He perdut el mòbil. Bloquejar targeta SIM
Si ha perdut el mòbil, li podem bloquejar la targeta SIM perquè no es pugui fer consum des d’aquesta. Ens ho ha de sol·licitar trucant al telèfon d’atenció al client 1711, o bé a l’adreça electrònica info@fibracat.cat indicant el nom i DNI del titular i la línia de mòbil per bloquejar.
Configuració d’APN
Apple: Des del mateix iPhone/iPad, connecti’s a una xarxa wifi, descarregui-se-la i instal·li el perfil accedint a: https://www.fibracat.cat/fibracat.mobileconfig
Android: Des del seu telèfon mòbil, accedeixi a: Ajustaments - Connexions - Xarxes Mòbils - Noms de punt d'accés - Afegir/Editar - Nom: Fibracat i APN: fibracat.cat
Les tarifes de mòbil tenen permanència?
Les línies mòbils no tenen cap mena de permanència, excepte quan van subjectes a una promoció.
Com truco amb número ocult?
Per trucar amb número ocult, ha de marcar #31# abans del numero on vol trucar.

Fibracat TV

Com puc veure Fibracat TV?
Des del mòbil o tauleta, descarregant l’App FibracatTV 3.0
Des de PC, accedint a la web tv.fibracat.cat
Últims 7 dies
Des de l’App FibracatTV 3.0 trobarà l’opció de veure qualsevol contingut emès els 7 últims dies.
Usuari i contrasenya de Fibracat TV
Si accedeix per primera vegada a Fibracat TV, s’ha de registrar on posa ACTIVA EL MEU COMPTE, on es demanarà el DNI del titular i tot seguit rebrà un correu electrònic per generar la contrasenya. D’aquesta manera, amb el DNI com usuari i la contrasenya que generi, podrà accedir des de qualsevol dispositiu a la seva plataforma de TV.
Com es contracten els canals de TV?
Pot contractar el servei extra de TV presencialment a qualsevol de les nostres botigues, o bé per correu electrònic a l’adreça info@fibracat.cat. La confirmació de l’alta del servei sempre la rebrà per correu electrònic.

Internet i Wifi

La Internet em va lenta
La velocitat real contractada només es pot garantir per la connexió per cable entre router i PC.
Si nota que va lent en la navegació, li recomanem apagar i encendre els equips instal·lats per Fibracat al seu domicili. A continuació, pot realitzar un test de velocitat connectant el dispositiu PC per cable, assegurant que la connexió Wifi està desactivada.

https://www.speedtest.net/es

Si després d’aquestes comprovacions la connexió segueix anant lenta, és necessari que comuniqui la incidència. Pot adreçar-se a l’adreça de correu electrònic tecnics@fibracat.cat o bé al telèfon d’atenció al client 1711.
Tot el que ha de saber sobre el WiFi de casa
El primer que hem de tenir en compte és que hem de col·locar el router en un lloc estratègic per garantir les millors prestacions de la xarxa Wifi. És bàsic que no tingui obstacles de sortida i que no estigui col·locat al costat del televisor. Preferentment, el situarem en un lloc cèntric i alt de la sala perquè el senyal irradiï 360 graus. Mai se situarà dins de mobles o prestatgeries tancades. També és bàsic que el router no estigui a prop de microones, telèfons sense fils o altres dispositius que intervinguin el senyal.

A vegades pot ser que el senyal dels veïns estigui exercint interferències amb la seva connexió WiFi, però el router de Fibracat està preparat per rotar els canals de freqüència de manera automàtica, així que selecciona el canal més òptim per la seva connexió.

És cert que un mòbil o qualsevol altre dispositiu que tingui WiFi més antic de la norma 802.11b baixa la velocitat de la resta de dispositius connectats al mateix router.

Si els nostres dispositius són compatibles amb la banda 5GHz, és molt recomanable connectar-se sempre a aquesta banda.
Quins avantatges té la connexió de fibra òptica respecte a les connexions convencionals?
Amb la fibra òptica es transmeten les dades mitjançant impulsos de llum, facilitant que la fibra aconsegueixi una internet molt més ràpid. A més, les connexions de fibra permeten garantir aquestes velocitats i la qualitat del servei.

Fibra

Puc mantenir el número de telèfon?
Sí. Fibracat sol·licita la portabilitat de la seva línia de fix al seu operador actual, per tal de que mantingui el mateix número.
Com puc contractar Fibracat?
Es pot donar d’alta mitjançant la web www.fibracat.cat, presencialment a qualsevol de les nostres botigues, o trucant al telèfon d’atenció al client 1711.
Quines dades necessito per fer l’alta?
Nom i cognoms, DNI, adreça, població, correu electrònic, telèfon mòbil de contacte, telèfon fix de portabilitat (i factura de l'operador actual), número de compte (document justificant de l'IBAN i el titular).
He de donar de baixa al meu operador abans de contractar Fibracat?
Fibracat s’encarrega de tramitar la portabilitat de les línies de fix i mòbil i així notificar amb la seva companyia actual la baixa. No obstant, un cop feta la portabilitat és necessari que el titular de la línia actual es posi en contacte amb l’operador antic per causar la baixa definitiva i la devolució dels equips necessaris.

En el cas de no voler tramitar una portabilitat i fer una alta nova, Fibracat no tramitarà la baixa amb cap operador.
Em canvio de domicili, com demano el trasllat?
Ens ho pot sol·licitar trucant al telèfon d’atenció al client 1711, o bé a l’adreça de correu info@fibracat.cat

El cost del trasllat per a clients amb menys d’un any d’antiguitat és de 60€, IVA inclòs.
Com sol·licito la baixa de Fibracat?
Si el que fa és un canvi de companyia, un cop ens sol·licitin la portabilitat cap a l’altre operador, rebrà un correu electrònic per confirmar la baixa i els passos a seguir per tramitar la devolució dels equips.

En el cas de voler una baixa definitiva dels serveis sense portabilitat, haurà d’entregar els equips a qualsevol de les nostres botigues i signar el document de baixa.

Facturació i consum

Factures sense paper
Pot descarregar totes les seves factures a través de portal.fibracat.cat
Modificació de dades personals
Per modificar qualsevol de les seves dades personals, ens ho ha de sol·licitar per escrit a l’adreça de correu info@fibracat.cat indicant el nom i el DNI del titular actual.
La meva línia està suspesa, com la puc reactivar?
Pot abonar l’import pendent de la suspensió de la següent manera:
  • Pagament amb targeta mitjançant el portal de client portal.fibracat.cat, i el servei s’activarà al moment.
  • Pagament per transferència o ingrés de l’import pendent als següents números de compte:
Banc Sabadell : ES88-0081-0049-5500-0129-2532
CAIXABANK : ES14 2100 8671 8202 0003 5664

Com a concepte ha de constar el nom i el DNI del titular i la reactivació es farà efectiva en un termini de 48 hores.

Presencialment a qualsevol de les nostres botigues i abonant l’import amb targeta, la reactivació es farà al moment.
Per què em cobren 5€ més quan es retorna la factura?
Quan el seu banc retorna el rebut, ens cobra una comissió de 5€ que nosaltres traslladem al client com despeses de gestió.
Quin termini tinc per a pagar una factura retornada abans que es talli el servei?
Un cop el banc retorna el rebut, rep al seu correu electrònic un avís de pre-suspensió amb una data màxima de 48 hores per fer-se efectiva la suspensió.
Com puc notificar el canvi de número de compte per la domiciliació?
Ens ho ha de notificar a l’adreça de correu electrònic administracio@fibracat.cat indicant el nom i DNI del titular, juntament amb un justificant bancari on consti el nom del titular.
Ha canviat la tarifa i vol saber com es facturarà el mes vinent?
La factura la rebrà dividida en dos conceptes, la part proporcional de la tarifa antiga i la part proporcional de la nova tarifa des del dia del canvi.

Contacte

Per a informació sobre contracte, productes, serveis:
info@fibracat.cat
Per a consultes de cobertura de fibra o qualsevol problema tècnic o d’instal·lació:
tecnics@fibracat.cat
Per a consultes referents a la seva factura:
administracio@fibracat.cat
Per a informació o per adherir-se a qualsevol promoció:
promocions@fibracat.cat
Per a temes relacionats amb Fibracat TV:
tv@fibracat.cat

Seguiment de comandes i fibra

Quant triguen a instal·lar-me la fibra al domicili?
Un cop signat el contracte digital, en un màxim de 15 dies hàbils rebrà la trucada del departament tècnic per acordar un dia i una hora per realitzar la instal·lació.
Com puc comprovar la cobertura del meu edifici?
Pot consultar la cobertura de fibra del seu domicili mitjançant la web de fibracat.cat, o bé a l’adreça de correu electrònic tecnics@fibracat.cat.
Reclamació d’instal·lació
Si ha tingut qualsevol problema amb la instal·lació de fibra al seu domicili, ens ho pot notificar per escrit a l’adreça de correu tecnics@fibracat.cat adjuntant-nos l’explicació de la seva incidència.
M’avisaran abans de venir a fer la instal·lació?
Rebrà una trucada del departament tècnic per acordar dia i hora per la instal·lació i tot seguit rebrà al seu correu electrònic la confirmació de la cita juntament amb el nom de l’instal·lador.
Permís d’instal·lació de la fibra
Abans d’entrar la fibra a qualsevol edifici és necessari que el propietari/president/gestor de la comunitat ens faci arribar el permís d’instal·lació que pot descarregar des d'aquí.

Configuració

Com puc obrir els ports del router?
Pot obrir els ports del seu router des del portal de client.

Un cop dins del portal de client i al menú principal accedim al servei de fibra - GESTIONA

Des d’allà ja ens dóna l’opció per accedir al redireccionament dels ports Clicant l’opció s’obrirà el desplegable per poder afegir una redirecció.

Per acabar sempre s’ha d’ACCEPTAR i APLICAR ELS CANVIS, la configuració al router estarà modificada en 5 minuts.
Com es connecta el telèfon fix?

Primerament, a no ser que només tingui un telèfon al seu domicili i aquest el pugui connectar directament al nostre router FIBRACAT, el primer pas és desconnectar la xarxa interna del seu domicili amb l’externa. Per fer-ho, és necessari desconnectar el PTR, que normalment està situada a l’entrada del domicili, tot i que existeix la possibilitat que estigui en un altre punt (menjador, registre d’entrada, etc...).

En cas que el seu domicili no disposi de PTR, aquesta comunicació entre la xarxa externa i la interna es realitza a través d’un cable. El nostre instal·lador deixarà marcat amb cinta el cable i li indicarà l’acció a realitzar.

És molt important que, en tots els casos, desconnectin els microfiltres de l’ADSL connectats a les rosetes de telèfon.

En cas que disposi només d’un telèfon en tot l’habitatge
Telèfon en habitació del router (amb possibilitat de connexió directa)
És l’únic cas on no seria necessari desconnectar el PTR. Connectar directament el cable del telèfon, connectat anteriorment a la roseta de la paret, directament al POTS1 del router FIBRACAT.

Telèfon en habitació del router (sense possibilitat de connexió directa)
Desconnectar el PTR segons explicació anterior. En aquest cas, l’habitació haurà de disposar de, com a mínim, dues rosetes de telèfon. En una connectarem el POTS1 del router FIBRACAT a la roseta més propera a través d’un cable telefònic. El telèfon es connectarà directament a la roseta de telèfon de la paret.

Telèfon en una habitació diferent del router
Desconnectar el PTR segons explicació anterior. Connectar el POTS1 del router FIBRACAT a la roseta més propera a través d’un cable telefònic. Connectar el telèfon directament a la roseta de telèfon de la paret.
En cas que disposi de 2 o més telèfons
1 telèfon en habitació del router. Altres en diferents habitacions
Desconnectar el PTR segons explicació anterior. A la roseta més propera connectar el lladre per cable telefònic. En una de les dues entrades connectar el cable telefònic, que anirà connectat al POTS1 del router FIBRACAT.

A la segona entrada ha de connectar el telèfon que tingui en aquest punt.

Pel que fa als altres telèfons, simplement els ha de connectar a la seva roseta corresponent.

Telèfons en habitacions diferents a la del router
Desconnectar el PTR segons explicació anterior. Connectar el POTS1 del router FIBRACAT a la roseta més propera a través d’un cable telefònic. Connectar els telèfons directament a la roseta de telèfon de la paret més propera.

2 telèfons en la mateixa habitació del router amb connexió directa
Connectar el lladre per cable telefònic al POTS1 del router FIBRACAT. Connectar els dos terminals, un a cada entrada del lladre.
Com em dono d’alta al portal?
Si accedeix per primera vegada al portal de client, s’ha de registrar on posa ACTIVA EL MEU COMPTE, on li demanarà el DNI del titular i de seguit rebrà un correu electrònic per generar la contrasenya. D’aquesta manera, amb el DNI com usuari i la contrasenya que ha generat podrà accedir al seu portal des de qualsevol dispositiu.
Tens dubtes? Et truquem!

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis mitjançant l'anàlisi dels vostres hàbits de navegació. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Modificar la seva configuració Acceptar cookies